tirsdag 9. februar 2010

Inspirasjon fra andre!

I dag har jeg sost litt rundt på nettet og vært innom andre bloddere, og det er veldig masse spennende å se og lese. Kjekt at andre vil dele sine tanker, ideer og verk med oss andre. Jeg var innom en venninnes blogg: Hund, Hus og Hage og hun er kjempe kreativ og lager og pusser opp mange fine ting hun finner på loppis. Her er virkelig mange ideer å hente.

Også fant jeg en ny koselig blogg i dag, Hjem hos Linda. Masse inspirasjon å hente hos andre bloggere, og jeg liker det :o)

Her har jeg noen bilder av luer jeg har laget tidligere. De er veldig gode og varme nå i denne kulden som herjer i Bergen. 

På mandag var jeg i byn og skulle kjøpe inn litt garn til litt prosjekter, og når jeg gikk rundt i butikker, fikk jeg plutselig en ide for et nytt prosjekt jeg skal prøve meg på. Men jeg kan ikke røpe alt nå, for jeg må først prøve å lage det. Se om jeg klarer det :o)

Men et lite hint kan jeg gi. Det kan komme godt med når par skal ut og gå på tur i kulden. 
Dere får følge med på bloggen, og plutselig får dere vite hva jeg skal lage. 



Dette er en lue jeg bruker mye selv.Veldig god. :o)





Denne luen er helt make til den over, bare en annen farge som dere ser. Denne er solg, men er fort gjort å lage en ny.




Her er en litt annen type lue jeg måtte prøve. Har tatt utganspunkt i en annen oppskrift. Må jo prøve meg fram.




Og så en til ny variant. Den ene fargen i denne luen er desverre gått ut, men kan lages i mange andre fine fager. Det er mange fine farger i verden.


Ellers så har jeg bursdag nå førstkommende torsdag (11.02). :o) Tror ikke det skjer så mye spennende, men håper jeg kan få slappe av litt på sofaen med min kjære i den ellers så travle uken/hverdagen.


Ønsker alle en super duper fin uke!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar