onsdag 3. mars 2010

God lue i det kalde været!

Nå er det veldig lenge siden jeg har blogget. Det har vært så travelt med både jobb, og håndball. Syk har jeg også blitt :o(
Det hele startet med et virus, så har det utviklet seg og jeg har fått bihulebetennelse. Kan love dere at det ikke er noe godt. 
I det siste har jeg fått bestilling på 2 luer og et par votter. Nå holder jeg på med siste lue, og har foreløpig ikke flere bestillinger. Så hvis det er noe dere liker, eller lurer på om jeg kan lage, er det bare til å ta kontakt. 

En tidligere nabo blogger om klær og diverse produkter hun syr. Masse flott. Dere må ta en ekstra titt på en vognpose hun lager. De er kjempe flott. For å komme inn på Gry`s blogg, bare trykker dere på navnet. Hun har for øyeblikket en konkurranse også. :o)



Her har jeg noen luer med klaffer på. De er veldig god og varm, spesielt nå som det er så kaldt og skikkelig vinter i bergen. Grupen Molly-luer, pannebånd og votter har jeg opprettet for å vise produkter også. Dere kan jo ta en titt der også.

Denne versjonen laget jeg først som et prøve prosjekt. Ble egentlig ganske forsnøyd. Den består kanskje ikke av de fargene de fleste ville valgt. Men syntes egentlig ikke den er så gale.


Like før jul fikk jeg bestilling på klaffe luen, bare i andre farger. Det var tre luer som skulle lages, og her er resultatet.











Håper det kommer flere å tar en titt på bloggen min etterhvert. Slik at jeg blir litt mer giret på å blogge. Og er det flere som tar en titt, kan det fort resultere i at jeg har en liten give away også :o)




God uke til dere alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar