lørdag 20. november 2010

Bloggtørke.

Her har det vært bloggtørke veldig lenge. Hatt mye å gjøre og lite inspirasjon til å blogge. Ikke det at jeg har blogget så masse tidligere, men får gjøre et nytt forsøk. 

Skal ikke skrive så mye i dag, men tenkte jeg skal bare vise at det er liv i meg, og at jeg har produsert litt i det siste. 
Mitt nye prosjekt er nå å lage gode varme halser, til vinteren som kommer oss i møte. 

Først noen bilder av samlingen jeg laget til en liten messe som svigermor skulle på.


Her er det jeg laget til messen. Litt av hvert kan man si. :o)



Her er et eksempel på en lue jeg laget. Har også matchende skjerf til denne. 



Nok et bilde av samlingen.




Et bilde av siste bestilling. 


Veldig greie julegaver dette. Var mer godt i denne kulden. Skjerfene er veldig fin, og både varmer og "pynter" utenpå jakken.

Som sagt, så jobber jeg med å lage forskjellige halser. Bilder vil komme etterhvert.

Ta gjerne en titt på Facebook gruppen/siden min: Molly - Luer, pannebånd og votter. Der er flere bilder av luer og produkter.


Nå må jeg rydde litt hus, for vi skal ha middagsbesøk i morgen. Det skal serveres deilig ribbe med masse godt tilbehør og deilig dessert :o)



God helg til dere alle!!!






                                                            

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar