fredag 12. mars 2010

Hekling etter ønske.

Før jul fikk jeg en bestilling av en jeg spiller håndball med. Hennes mann hadde et skjerf, og han ønsket en lue som passet til de fargene. Og om jeg må si det selv, så er jeg ganske så fornøyd. Syntes jeg var veldig heldig med fargene på luen, de var ganske lik fargene på skjerfet. 

Hun fikk luen før jul, men jeg har bare ikke fått postet det her på bloggen før nå.

Våren er ikke langt unna nå, og det er kjempe deilig. Kanskje ikke fult så mange som vil ha luer på denne tiden av året, men husk, det er kjølig ute ennå, og lurt å holde på varmen, dermed lurt å ha noe på hode :o)



Som dere ser, så passer luen og skjerfet ganske godt sammen :o) 


Neste helg så reiser jeg en tur til Geilo med hele familien. Gleder meg kjempe masse, og krysser fingrene for at det skal bli bra ski vær. Der skal jeg også spandere på meg en god massasje også, slik at jeg får litt ekstra krefter. 


God helg til dere alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar