tirsdag 23. mars 2010

Våren nærmer seg :o)

Endelig ser vi lys i tunnelen, og våren er på vei. Jeg skal ikke klage, for det er koselig og kjekt med snø, men nå har det vært vinter veldig lenge i Bergen.
I helgen var jeg på Geilo med familien. Vi koste oss kjempe masse i bakkene, og spiste masse god mat. En kjempe helg. Bare synd tiden går så fort, for jeg kunne gjerne vært der litt lengre.

Selv om gradene stiger, kan det være litt surt og kaldt, og det er fremdeles godt med en lue eller et pannebånd på hode. Og kanskje et skjerf som varmer rundt halsen. Så jeg fortsetter å produsere jeg. Nå har jeg også prøvd meg på litt midre størrelser, så jeg skal legge ut bilder senere av luer til barn.

Men først skal dere få se litt bilder av ting jeg har laget tidligere.

Her ser der et pannebånd som er heklet i ull. Etter jeg var ferdig med det, oppdaget jeg at jeg må lage de litt større når jeg jobber med ull, fordi det ikke er like stretchy (hvordan skriver jeg dette ordet da???), som f.eks. akryl og bomull. Også kan det være greit med fleece inni, for da klør det ikke.





Her har jeg heklet et skjerf, som er veldig greit å bruke til alle anledninger. Det kan brukes rundt halsen som jeg viser på bildet, eller en kan ha det over skuldrene og rygg som accesories. Det kan altså brukes til så mangt.



Så her ser der bilde av skjerf og votter som matcher, og et par lilla votter, som ikke er tovet.


Om ikke lenge skal jeg få lagt ut bilder av barne luene jeg har laget til nå, også tenker jeg at jeg snart skal ha en liten give away, så håper dere er snill og reklamerer litt for siden min. For jo flere som tar en titt, jo fortere vil jeg sette i gang konkurransen og give awayen.


Ønsker der alle en riktig god uke!




3 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å sjå at det er flinke folk som gjere fint handarbeid..

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Tusen takk :o) Alltid kjekt å høre sånt.

    SvarSlett